die...die...die...i cant.

igår i skolan kollade vi på Djävulen bär prada. sen skulle vi analysera hennes chefsroll. rätt onödig dag alltså.....
sen på kvällen bjöd jag natta på lite mat och rödvin. sen stack vi till Kaptensgatan för lite förfest. men vi kände för att dra å dansa så vi åkte till Flamman. Stod i flammankön å spelade Draw something med tvillingarna å jensens bror. Där inne var det fina människor som säger snälla saker till en så att man blir gladast i hela världen. åh.
Sen gick jag och Natta med hennes vän Ludvig (snygg men säkert bög) till mellanfest på flamman (gök boet). Sjukt roligt, kändes så extremt studentigt. Dom spelade beer-pong å hade röda usa-glas. hehe. sen gick vi tillbaka till the flame å dansade tills vi fick ont i benen. Å så vare med det!

Idag vaknade jag upp o-bakis eftersom jag knappt drack någonting igår. så jävla värt! Nu ska jag ner på stan!
Ciao ciao ciao.
oxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0