det här med att jobba på sjukan

det är så himla bra att jobba på sjukhus när man känner sig lite sjuk för då löser sig allt ba!
idag kom en av mina jobbarkompisar till jobbet och kände sig allmänt krasslig, det gick 5 sekunder så togs det prover, ringdes läkare och togs EKG. det visade sig att hon hade lågt hb och det ska man ju inte ha. hon får helt enkelt käka blodpudding eller ta järntabletter.
sen kommer jag där med mitt jävla öra som gör ont. troligtvis vaxpropp och så kollade dom lite i örat och tyckte jag skulle skölja det. det kommer jag ju aldrig våga göra själv dock..
frågan är om jag står ut med detta öra tills jag kommet till jobbet imorgon eller om jag ska till vårdcentralen imorgonbitti.

fan, nu börjar det klia också.
herreguuuuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0