det är grönare i parken och du ropar högt när du är där

helt knäppt ju att ingen av oss bloggat på daaaagar.
men i alla fall så har jag lyckats jobba i några dagar, varit i linköping och jobbat några dagar till efter det.
förra veckan så jobbade jag kväll på torsdagen fram till 21:30 och kände efter det passet att lite alkohol behövdes i min arma kropp. jag tog mig hem till felix där han och lunkan (och senare även simon) satt och klönka vin. efter lite mördarsnack från felix sida och skräckslagna blickar från min, lunkans och simons så drog vi därifrån. tåget till medis och lite promenad till bara bistro för att träffa någon tjej som felix kände (trodde han ljög, men det satt faktiskt en tjej där som kände honom). efter ca 15 min bryter helvetet löst där inne på bara bistro! felix ljuger ihop en liten skön historia om nyårsafton 10/11 och jag blir förstås ganska så arg med tanke på att han ljuger om mig.. och inte vilken del som helst på mig heller utan mina bröst! vad fan liksom?
till slut så tröttnade simon på detta och bestämmer att vi ska åka hem till lunkan på efterfest istället och det tyckte ju vi var en alldeles perfekt idé. vi lämnar felix där på söder och tar en taxi till tyresö (som kostade några 100 kr) och drack upp lunkans sprit.
vaknade sedan upp på fredag morgon med årets jävla huvudvärk och värre skulle det bli.. men innan det blev värre kom vi på att vi ville spendera helgen i linköping! det bokades biljetter och sen tog vi bussen till kaktus där vi skulle möta david.
efter lite pizza (i olika skepnader) så tog vi sedan nästa buss in till stan för att ta tåget till L! innan vi satte oss på tåget lyckades vi även vaska bussbiljetterna, vi kände oss rika tydligen.
jaja vi kom i alla fall fram till linköping till slut där vi först köpte present till cissi, sen systemet och sen apoteket. efter detta var vi redo för en helhelg!
middag hos cissi, förfest hos wågström, promenix till flamman, flammankö, flamman.
vaknade sen upp hos cissi på lördagen, vaknade till liv och sen gick vi till PK för att möta upp dom andra och äta pizza (igen). sen hem till cj för lite svt-play tittande. middag igen hos cissi och jag skulle även försöka få tag på en biljett till sjukHUsfesten på NH men det gick ju åt helvete. på väg hem till robban på förfest så la cissi ut sina två biljetter på anslagstavlan och dem försvann snabbare än snabbt.
sprit och vin hos robban tillsamman med alla roliga kompisar, buss till stan för att möta cissis roliga klasskompisar, in på platens, dricka lite, dansa lite.
sen gick vi hem till jesper för lite efterfest som slutade riktigt bra i en taxi hem sen några timmar senare. vaknade en timme innan mitt tåg gick och fick typ skynda mig massor för att inte komma sent till jobbet kl 14.

det finns ju såklart bilder och sånt men jag orkar inte lägga upp dom.
jag har jobbat som en tok idag och vill typ bara sovvva.


xxx
xxxxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0