dålig bloggning på senaste tiden.

förra helgen var härlig! Vi var först på förfest hos mig (och förstörde typ allt med rödvin å kaffe?) sen gick vi till Flamman. Helt STÖRT lång kö, fick stå säkert en timma? hatar. men väl inne blir man ju glad igen. dansade nog mest. hade ont i benen dagen efter..
på lördagen gick vi ner på stan och hängde runt, promenerade etc. på kvällen blev det film (Hugo - så himla BRA, Kick-ass - en av mina favvofilmer, straw dogs - lite töntig....)
Söndagen vart också stads-häng. 
Måndagen vart lite skolhäng innan nya kursen skulle börja. gäller att vara proaktiv ibland... så himlans mycket litteratur som ska läsas...
Tisdagen var skola och sen cyklade jag å anna hem till elin för mat och hårfärgning. Dom slingade mitt hår vilket tog TRE timmar. hehe.
igår var det föreläsning och sen gruppning. Älskar att det i uppgifter vi fick står "Hon är en ensamvarg, en typisk teknolog". hihi. Jaja. Efter skolan var det ju världens finaste väder så jag och Robban promenerade lite innan jag drog ner på stan för att gosa lite med Natta innan jag åkte till STHLM!! Nu ska jag plugga, duscha och sen hämta mina små trollungar!! åh vad jag saknar dom.  Hoppas solen kommer fram snart. jag saknar den.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0