WE COULD NEVER LOSE

i onsdag var jag för sista gången på Flamman för i år, sommarpub - hammburgare och sommaröl. Innan var det D-cup (Som fina Hata göteborg vann) och öl vid Amfi-teatern. 

i går hade vi Taco-kväll å åt marängsvisskakor. sen cyklade vi till skolan & målade om Ling-hunden! fast det regnade bort..så nu står det fortfarande LÄX 11/12.. :(
IDAG blev vi klara med rapporten! så sKÖÖÖÖÖÖÖnt! sen har jag bara vilat mig i soffan, bor nu på Snickaregatan igen. Ska snart på Pannkaksmiddag på kaptensgatan.. bara det att det ÖSREGNAR. så vill inte alls ge mig ut just nu.... väntar ut vädret.


imorgon är det sOmMmArKrYZzz! ska börja med en liten öl på amfi, sen hem å cHilla? Hem till magglo kanske VV och en mellanfest i WyD. sen ska jag DANSA!
xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0