veckan

i tisdags träffade jag Malin på söder! hon fick en liljekonvaljbukett av mig, sen köpte vi cigg i rosa paket och där någongång ringde Anton. han bjöd med oss för att kolla matchen och äta middag på Allstar vid norra bantorget. vi tog tunnelbanan dit, åt popcorn, drack öl, åt god mat, kollade sverige-serbien, pratade, skrattade och allt sånt där. när dom andra gick upp till Anton för förfest så gick jag och Malin till Gården för rosé och tjejsnack.
sen gick jag till fridhemsplan, köpte godis och tog tunnebanan hem.
igår jobbade jag kväll, idag är jag ledig, imorgon ledig, lördag jobb 7-20.30, söndag jobb.

snart är det midsommar och semester.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0