UPPDATERING

förra helgen var en sån där helg då det bara regnade och regnade.. och jag jobbade och jobbade.
på lördagen jobbade jag till 15 sen gick jag till Anders jobb för lite förberedelse inför födelsedagsmiddagen på trädgården. Cissi kom och vi drack mousserande och lite öl innan vi satte oss på 4:an till skanstull.
hängde på trädgården och efter 1 timme kom en väldigt glad Malin! mycket trevlig middag och födelsedagsbarnet var mer än nöjd.
sen tog jag cissi och max vårat pick och pack och drog till observatorielunden! drack lite gin och sen kom även natalie + vänner. då gick vi in på handels, drack öl, dansade, träffade gamla klasskompisar! Vaigur var väääldigt glad över att se oss. kul tyckte vi såklart! och så fick vi höra lite gyllene tider också, men det var nog bara jag som tyckte det var töntigt (eller så var det jag som var töntig).
sen försvann alla och jag tröttnade på att leta så då gick jag hem. jag gick till slussen faktiskt, och herregud vad mycket folk det var.
sen nu i veckan har jag jobbat! har lärt känna nya härliga människor som jag ska jobba med i sommar. kommer nog bli ritigt kul på HIA!
 
idag gick jag på semester och imorgon drar jag och cissi till björkvik tillsammans med malin och hennes vänner.
 
GLAD MIDSOMMAR!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0