sommarkryss

sommar-x var himla himla kul. förfesten var hos magglo och det var en hel del människor där och vi tepjade, drack och hade oss.
sen cyklade vi till skolan & det var ungefär världens längsa kö för att komma in! väl inne så lyssnade jag på Björn Rosenström en liten stund, sen drog jag med mig Sara ut för att dansa, sen in för att köpa öl där tappade jag bort Sara (tror jag?) men hittade John, så vi drog upp och dansade till dom sista låtarna med Björn. Inte så bra ide att gå in i mitten med en full öl. kom ut som en blöt människa.
sen dansade vi ute igen eftersom Richard var DJ där, sen gick jag och Natta & hittade Pysslingen och Kristoffer, så hänge jag med Pyssling och tepjade folk och var med på någon oklar vimmelbild (har inte hittat den än så hoppas den INTE FINNS.. typ.)
sen hittade jag nån tjej å hängde med henne å plötsligt var det Stad i ljus.
Natta hade hittat nån kille å så skulle vi på efterfest, men den verkade inte så kul så vi tänkte cykla hem å han följde efter oss så vi tejpade fast honom i en lyktstolpe i Rydskogen..... Natta cyklade därifrån men jag kände att jag inte riktigt ville att han skulle få stå där okänd tid så jag tog losss honom, så följde han med oss å vi mötte upp Tyrberg å så hittade vi en efterfest med massa psykologer. psykologer e lite läskiga fast en av dom hette FRANS å kom från LUND å det var ju sött. Sen gick vi å jag råkade sno med en psykolog-hatt.
sista festen. sorgligt men så himla kul hade jag.
i Söndags åt vi Canneloni å kollade på BB-finalen (har inte sett NÅGOT av BB innan, men det var kult ändå)
i Måndags åt vi pasta å drack Pimms å Öl å gick ut på måndagsklubben - där vare bara STUDENTER. alltså såna som tar studenten, småsmåsmååå. Snodde varje fall en till hatt!

i går var det tisdags å jag vet inte vad men mitt humör var kasst, skulle vara på villevalla å ha klassavslutning men jag var där i kanske en halvtimma sen åkte jag hem drack te å kollade på satc.
idag är det Nationaldagen! Ska firas.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0