Im back, back in the new york groove

Hej hej hallå dagboken! Idag är det torsdag å jag har varit hemma i Sthlm sen i lördags. Förra onsdagen var det fint nationaldagsväder. Vi åt lasange & tårta å gick en fin promenad. På torsdagen hade vi sista seminariet & på kvällen hyrde vi en film å åt massa massa glass. Fredagen kollade vi på flak i stan å drack öl i gräset. Sen köpte vi pizza å kollade på Polen-Grekland å drack öl. Sen dansade vi. På lördagen åkte jag som sagt hem. Gick ut på trädgårn å sommar! Söndagen spenderades i stuvsta <3. Fick migrän på kvällen å mådde skit. Sen började jag jobba. Mys å träffa sina barn igen. Kollade på fotbollsmatch på kvällen, tisdagen firade jag söta studenter & igår efter jobbet köpte jag jordgubbar å satte mig vid vattnet med natta. Hemma så klappade jag på sötaste harungen som Cattis har hemma nu. Just nu sitter jag å väntar på läkaren. Har fått en sjuk ögoninflammation!!! Såå jävla vidrig. Kunde inte öppna ögat i morse. Å nu är det svullet som fan å rött å kliar å geggigt. Usch!!!!!!
Xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0