glatt och regnigt


torsdagens festligheter var mycket mycket roliga! började med mouserande på jobbet med alla tjejer + sebb sen tog vi rullstolstaxi till alvik och klampade in. jävligt god mat med jävligt god champagne! vi fick lära oss dansa av något par från lets dance, mycket underhållande måste jag säga. sen en jävla massa dans och sen kom andreas johnson upp på scen och körde sina 3 kända låtar.
jag dog typ 1000 gånger under kvällen för att alla killar va så jävla snygga. dock vet ju jag vilka som är fjantar/singlar/upptagna etc etc..
sen efter vi stått ute i regnet, rökt alldeles för många menthol och snackat alldeles för mycket skit så gick vi in igen och dansade skiten ur os dom sista timmarna.
när mina fötter gått sönder och jag var trött så tog jag mig ut och åt KORV. ååh, det fanns liksom korv.
och så fick jag ledigt på fredagen.
eftersom det hade regnat i över 1 dygn så bestämde jag mig för att åka till landet under helgen. eftersom jag inte är ledig förens om 3 veckor så kände jag att lite ren luft och lugn helg skulle göra mig gott. vet ju att jag hade gjort av med mina pengar på starka drycker annars.. hehe

nu ska jag jobba i 3 veckor med några få dagar ledigt och SEN semester i 2 veckor. skönttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0