trevlig helg.....................

igår när jag slutade (jobbade kväll, slutade halv tio) så fick jag för mig den briljanta idén att jag skulle gå hem. det var en bra idé tills jag fick lågt blodsocker och var tvungen att köpa läsk på mcdonalds.
men under tiden så tänkte jag i alla fall på hur jävla skönt det är att vara vuxen! så himla härligt att kunna göra vad man vill typ hela tiden.
och så berättade min nya jobbarkompis isabel att om man jobbar i norge så betalar dom ens boende och resa. fyfan vad bra. jag ska nog tänka över det lite så kanske jag kan åka dit och jobba ihop lite ståååålar. behöver liksom bara vara där 1 månad åt gången också.
 
imorgon jobbar jag på dagen men ledig på kvällen och hela söndagen! hehehehehehehe
 
 
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0