the only way to be

ganska soft att jobba nu. idag hade jag 1 barn att se efter när vi gick prommis till kungsträdgården. sen har jag typ.. chillat runt mest. lekt med bollar, sprungit, vikt papper... vanlig dag på jobbet!
 
 
igår efter jobbet mötte jag upp Ida och Lunkan. vi gick från kungsträdgården till vasastan buss till söder å så åt vi på debaser slussen (efter många om och men och letandes). sen gick vi till nytorget och åt dessert och drack cola. sen vandrade jag hemåt. myS! så skönt att göra saker efter jobbet tycker jag. även om man e trött på jobbet blir man typ pigg när man slutar (pSyKoLOooGiii)

Mmm. så. ja. nu sitter jag hemma. ska åka iväg å möta upp Ida och Lunkan snart. vi ska dricka drinkar ur dropp-påsar å så.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0