stockholm-göteborg-stockholm

helgen i göteborg har varit hur bra som helst! vi kom dit i fredags eftermiddag, tog en sväng på stan, hämtade upp min syster och sen åt vi middag i alhagen hos min faster. på lördagen tog vi en morgonpromednad med ett morgondopp efter. sen kom alla mina kära kusiner och syskon! vi åt mat och lekte en jävla massa lekar och drack en himla massa vin.
och vi är verkligen så lika allihopa. Pappa och min storebror är så läskigt lika att man knappt ser skillnad. bara dom där 24 åren och pappas mage som gör skillnad på dom.
och idag var det mulet när vi vaknade så vi bestämde att vi skulle åka till någon outlet och precis när vi kom fram dit så visade sig solen och det var 20 grader ute. sen fikade vi på aveny och så gick vi till centralstationen där jag skulle ta mitt tåg hem till stockholm. resten av familjen stannade kvar för dom har normala jobb och normala anställnigar som gör att dom är lediga minst 4 veckor varje sommar.
nu är min semester slut och vet ni, jag har bara TVÅ helt lediga helger resten av sommaren. bara så att ni vet. så jävla trött på att aldrig vara ledig och så jävla irriterad över en megakort semester. det räknas fan inte ens som semester?
 
äh det kommer ju fler sommrar..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0