sol regn åska blixtrar hagel sol.

ÄRLIGT. vad är det med vädret? idag var jag på skansen. höll på att värmeslagsavlida... och då hade jag bara på mig shorts och linne!! 30 min senare började det åska. ytterligare en sisådär 20 minuter så kom regnet, blixtrarna, haglet. blixten slog tydligen ner nånstans på gröna lund? och det hade börjat regna in i Gallerian. EH? 
ja jag behöver väl itne säga att jag blev helt DYNGSUR? gudars. åkte till dagis igen och fikade mackor och varm choklad, och fick även stänga klockan FEM (aldrig hänt tidigare - sjukt!)

Men var måttligt astrött när jag cyklade hem sen.. blaaj. 
 
 
nu ska jag fortsätta kolla på Allsång på s... kan ju nästan säga att jag varit på det nu? har ju sett genrepet och då fått höra STHLM SKYLINE (dog alltså lite, hihi).
 
 
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0