LILL-LÖRDAG!

Hola!

idag är det lill-lördag. har bakat bullar på jobbet - MMmm! 
sen cyklade jag å mötte robban i t-centralen. ville shoppa.. eller kom på att jag var i behov av typ toppar? har typ enbart svarta linnen??? vad fan hände där liksom?!? :O

jaja. så gick i lite affärer men insåg att jag är SÄMST på att shoppa? gillar det inte så mycket och tycker att det är svårt typ?!
Så vi satte oss på humlan och drack eeerose och rökte lite istället. Sen var det lite lättare att shoppa.. hehe.
efter det gick vi till gamla stan och blev (såklart) sjukt sugna på GLASS! så åt en lakrits-peppar-chili glass och citron sorbet.. l-p-c glassen va sjukt god! <3
 
sen cyklade jag hem och himlen var GULD..
 
xoxooooo 
 
händer inte så mycket spännande nu... borde typ börja skriva ner mina tankar så det blir roligare inlägg för oss alla att läsa (typ i framtiden, hehe)


Xoxo igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0