jag har glömt ditt namn & du har glömt mitt igen,

igår var en fin lördag. smhi, yr & iphon-vädret visade att det skulle regna hela dagen. så tänkte ha sittabakisåkollapåfilm-dag. men det var sjukt fint väder, så jag smorde in mig i spf 15 istället, robban kom å hämtade mig å sen hämtade vi upp Jakob och Chrippa! Sen åkte vi till Kaktus och ut till Wågström. där låg vi alla och badade, solade och lyssnade på musik. mys! sen grillades korv & dracks öl. 
 
sen åkte vi in till trädgården. vi kom precis bra i tid, för efter oss blev det den där klassiska gigantiska kön in till trädgården. phjuuh! där inne hittade vi även Olle storasyster, hon är så mysig och go! och sen kom Linnea och vi shottade - även om bartendern sa "ska ni verkligen dricka någonting?". oj oj..
 
sen gick jag ut å mötte Sara och Malin, vi tänkte gå till Debaser medis (<- absolut inte mitt beslut.. haha) 
men det var flat-klubb så då ville vi inte.. gick till Malmen istället (lilla hotellbaren) och där va max med sin flickvän, bror och några anda människor....... 
 
 
 
 
 
 
sen gick jag hem! vaknade ganska så bakfull idag. så IDAG har jag bara kollat på film.. zzzzz. 
ska nog fortsätta med det nu.
 
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0