imorgon är det fredag.

HEY. ni vet ju vad jag gjort idag.. så nu gör jag en LISTA! 
 

vad har du på dig?
ett par adidas-shorts & en grå tröja. wow.

Hur mår du?
bara bra!

Vad önskar du just nu?
Ledighet, pengar och en utlandsresa. typ.

vad har du ätit idag?
ägg och mackor till frulle, nå köttfärs/spenat och fetaost-knyten tzatsiki sallad och hommus till lunch och massa vattenmelon.. mMm!

vad ska du göra imorrn?
jobba till typ 2 och sen vill jag ha VIN och göra mig FIN (vill alltså ut å dansa å umgås).

och på söndag?
HM. oklart?

vem saknar du?
saknar många (Anna Lisa Natta Maggan Elin å fler fler fler)

senaste köp?
3 tröjor och 1 kavaj. kavajen för att den va mintgrön.

vad skrattade du senast åt?
någon av mina mini-vänner.

vad grät du senast åt?
Hm, säkert någon film? kanske we are marshalls.

vem sov du senast med?
Oliver eller Cornelia tror jag.

vad läser du just nu?
Katedralen vid havet

senast sedda film?
Sagan om ringen - härskarringen extended version.

Vilken svordom använder du mest?
svär för mycket..

Vem var den senaste som ringde dig?
Robban kanske?.

Har du dejtat någon av en annan religion?
vet inte? 

senast 3 inkomna sms?
”han kommer halv feeeem”
“Solar. D gick bra!”
”Sjukt sugen.”

Vad stod de i ditt senaste skickade sms?
“Jag slutar halv sex när kommer affe?"

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
religion och psykologi

Vilken är din favoritfrukt?
vattenmelon och apelsin.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
typ... hon i the office, uma thurman.. micha barton... en kille som spelar i princess bride.. 

Vad är du rädd för?
ORMAR!!!!

En person du tycker är snygg?
Christian Bale?

Blir du lätt svartsjuk?
Inte ett dugg.

Din favoritkaraktär ur en serie?
jag vet ju inte

Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Rickard

Vilket språk hade du velat lära dig?
många! franska, latin, kinesiska, japanska, spanska, ryska...

Vad för sorts killar faller du för?
ROLIGA, lättsamma.

Vart vill du åka just nu?
till utlandet och linköping och stranden.

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
biljett till utlandet. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0