HOSJÖN PÅ 90 TALET

när jag var liten så spenderade jag varje sommar på landet och det var så otroligt mysigt. mamma och pappa var på landet under deras semester och några veckor var vi där med mormor och morfar. mamma och pappa kom alltid på fredageftermiddag och åkte hem till stockholm igen på söndagkväll.
varje tisdag satt jag klistrad framför tvn och kollade på Allsång på skansen. jag älskade allsång på skansen när jag var liten. När jag saknade mamma och pappa som mest så satt jag där på tisdagkvällen och grät för att jag saknade dom så mycket, då kramade mormor mig och sa "det är bara 3 dagar kvar tills dom kommer".
men det jag egentligen ville säga var att jag saknar landet. jag saknar hosjön jättejättemycket! jag har inte varit där en enda gång under den här sommaren och jag vet inte om jag hinner åka dit heller.
 
jag älskar allsång på skansen (fortf.. i smyg)
jag älskar hosjön
jag älskar mormor
jag saknar morfar
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0