helgen ba

i onsdags hade vi planerat att vi skulle gå ut och det gjorde vi också! vi (jag cissi malin lunkan) började med lite rosé på lunkans jobb. sen tog vi 4an till zinkensdamm för i skulle gå till Klinik bar, men så var det stängt!? så himla ledsen blev jag då. men vi gick till papa grappa istållet ock drack mer rosé.
sen gick malin och jag lunkan och cissi fortsatte till debaser slussen där vi träffade umeå. så drack vi öl såklart och lunkan beställde in champagne! mycket skoj! sen kom olof med vän också. väldigt bra så jag fick gratis taxi hem, hehe! man e ju smart. det regnade ju så himla mycket när kl slog 03.00
i torsdags var jag supertrött och var helt sänkt, igår jobbade jag till kl 14 och sen åkte jag hem till mamma och papa och sen gick jag hem till cissi för middag och drinkar.
åkte in till söder för att ställa oss 5 sekunder i trädgårdenkön, inte okej att den va så lång. sne öl på eken och en liten sväng på debaser slussen där malin och sara var. innan vi tog bussen hem så gick vi till mc donalds och åt MAT!
 
idag kollade vi loppis på trädgården, mötte upp Adela och åt lunch på Urban deli som var mycket gott och sen lite fika på muffins fabriken innan vi tog 4an hem igen.
 
imorgon ska jag jobba dubbelpass. jag gillar inte dubbelpass, men jag gillar att åka utomlands! HEHEHEHE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0