HEJ HEJ HEJ!!!

Nu är jag ju hemma från Gotland och ska på fredag ta mig till Göteborg. hade ju tänkt att åka typ idag, men när jag kom på att jag inte varit hemma i solna på över 1 vecka så kände jag att jag nog borde åka dit.. hit.
fanns ju lite disk att diska om man säger så. jag är en äcklig jävla person! herregud!!!
var även tvungen att tvätta kläder, för sånt måste man ha på sig.
 
På Gotland hade jag det väldigt mysigt! vi badade, solade, åt mat, drack vin, snackade skit, kollade in visby och raukar och en massa annat.
jag brände mig och nu flagnar jag, inte alls fint. tror varje sommar att jag inte ska bränna mig, förstår verkligen inte hur jag tänker? förra sommarens bränna var ju sämre, kan man ju trösta sig med.
ja på fredag åker jag till göteborg för att träffa hela tjocka släkten. alla kusiner, alla kusinbarn, alla mina syskon, syskonbarn, faster, farbror och mamma och pappa.
 
igår fick pappa sin födelsedagspresent av mig och Elin. vi åt middag på boule och berså, men vi orkade inte spela boule så vi gick och kollade på elin och tommys nya lägenhet istället som är jävligt svårmöblerad. Elin såg ledsen ut medans tommy sa "men det är ju det här i har köpt" och pekade på utsikten. och där försvann elins ledsna min på 1 sekund.
 
 
pusspusspuss

Kommentarer
Postat av: ad

hahaha vart ligger lägenheten då?

2012-07-04 @ 15:10:57
Postat av: íddiiis

saltsjö qvarn! mittemot djurgården!

2012-07-04 @ 23:53:53
Postat av: ada

ååhåhåå fett najs :D

2012-07-05 @ 09:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0