det är ett idogt jobb att driva ungdomen ut ur sin kropp,

fredagen igår; robban kom hit, vi drack mojito och öl. sen kom Olleeee och Oliveeeeeer och så drack lite mer öl. Åkte in till stan, tänkte gå till mosebacke. där var det HELT TOMT? fattade nada. så vi gick till Ljunggrens istället. Efter det tänkte vi dra till Fasching, men så baah men vi är ju i Slussen.. ska vi kolla in Debaser Slussen innan? Sakt å gjort. Å det såg så fint ut så vi gick in. Älskar Deb Sluss! När vi går in ser jag en av The Smiths-killarna. Sen träffade jag på Goran,  Erik och Tobbe också. KULT! 

När dom stängde gick jag hem. Det regnade och blixtrade och var så sjukt FINT! gick den långa vägen längs saltsjöqvarn också. Hejaa vad Sthlm är fint just nu.
 
 
Nu sitter jag och väntar på bättre tider, eller bara någonting att göra. Kanske ta en dusch.
 
 
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0