30

en ny vecka igen och vädret är supertråkigt, men eftersom jag ändå jobbar gör det ju inte så mycket. lättare att gå till jobbet när det är grått ute. lättare att stänga in sig på våning 4 om inte solen ligger på och gör att man vill dö av värmeslag.
i fredags jobbade jag till kl 15 sen gick jag till åhlens, mötte jenny och så köpte vi present till Elin. sen åkte vi hem till elin och tommy, satte oss på deras tak tills det började regna. åt middag hos mamma och pappa, åkte hem, sov och vaknade upp till en halvsolig ledig lördagsmorgon!
kl 14 så var vi hos elin och tommy igen för att fira elins 30 årsdag! jättegod mat, god fördrink, äcklig jello och trevligt sällskap. efter några timma kom cissi och joinade oss. när alla barn och gamla gått hem så gick vi upp till elin och tommy, drack mousserande, åt cheeseburgare och pratade lite till. vid 12 gick jag cissi moran och madde till bussen, träffade upp deras kompisar på bauer och drack gin&tonic som smakade ingenting. sen ville jag och cissi till debaser slussen, men det var jättelång kö som vi absolut inte orkade stå i så då åkte vi hem istället.
 
igår vaknade jag upp bakfull och trött. gjorde mig litehalv iordning, tog tunnelbana och buss hem till cissi, gick sen till söder där vi mötte upp lunkan, david, robban och jessica. åt lite mat, gick til djurgården, åt glass, kollade på båtar och hus. sen tog vi spårvagnen till stan och jag tog 1an hemåt.
 
bra helg men jag är lite besviken på stockholms uteliv. det är liksom så jävla mycket kö hela tiden som man inte orkar stå i.. trädgården har liksom blivit jätteHIPPT. för 2 år sen stog vi fan aldrig i kö dit, bra tider!
 
 
 
 
PUSSOKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0