vi ses

jag har inget att säga men jag ville ändå skriva nåt.
jag är sugen på att dricka alkohol och gå ut men jag har varken pengar eller orken till det tyvärr.
blev jättesugen på att gå ut igår när jag var påväg hem.. lukten av parfym, alkohol och ciggaretter! mmmmmm
det lät som om jag inte menade det där men jag tycker det luktar göttttttt.

måste typ få mig själv ut soffan men jag vet inte hur det ska gå till!? orkar verkligen inte resa mig upp eller åka någonstans. jag måste liksom ta mig hela vägen till tyyyyyresöööö. svinlångt. kommer kanske dö på vägen?
jag tror jag har fel i min kropp. den behöver sjukligt mycket sömn och vila. förstår inte ens varför, helt onödigt ju.
men imorgon ska jag sitta och knopa ihop ett schema för 11 veckor. kommer ju fantastiskt!

och så undrar jag vart kim har tagit vägen. antingen har han tappat sin telefon eller så är han borttappad.
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0