drack en liten drink men vi hoppade dessert

mycket bra kväll igår ju!! middag hos mig, förfest hos kims kompis, en tunnelbanetur och lite promenad för att sedan möta upp malin, gustav, calle, fredrik, anton och några andra killar. och vi gick till Ett ställe! ÄNTLIGEN. efter flera års väntan får jag äntligen komma in och det var himla himla kul!
träffade carro, som jag inte sett på tusen år! kramkalas! sen träffade jag Noah inne på toan och han fick för sig att jag var lesbisk.
jaja hur som heslt, bra kväll ba.

idag har jag dock legat hemma med migrän. så jävla jobbigt att inte kunna göra någonting. Kim kom hit i 20 min för att göra mig lite sällskap innan han dejt han skulle på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0