två som låtsas att det är okej att vara själv

har bara legat hemma idag eftersom min kropp fått för sig att bli sjuk. så himla ovärt... :( har verkligen INTE bra dagar just nu. Mår psykiskt bra men..... 1) Jag är sjuk. jag hatar att vara sjuk. och det är verkligen INTE LÄGE. 2) Trampade sönder min mobil igår. vilket jag skyller min sjukdom på eftersom jag blir så himla fumlig då... :( 3) nathalie råkade radera halva vår uppsats. Alltså. jag dör. Hade det inte sparat någon annanstans än på google docs där hon råkade ta bort massa meningar, ord, hela stycken samt kapitel. arbetet ska vara klart på torsdag kl 12. HEJ MYCKET ATT GÖRAAAAAAAAAA. 4) Nej nu hade jag nog inte så mycket mer. och tur är väl det? Nu ska jag PLUGGA. äta choklad dricka te tycka synd om mig själv samt lyssna på Säkert! oxox.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0