TISDAG, fast det känns som onsdag.

Har lite saker jag vill dela med mig av till ER och till mitt jag som någongång kommer läsa det här igen hehe..he.
1. http://svtplay.se/t/102814/vetenskapens_varld se den dokumentären! asballt. blir alltid imponerad av hur vi människor fungerar både fysiskt och psykiskt. 
2. vaknade imorse av att jag blödde näsblod. mysigt..
3. Har hamnat i grupp med Sveriges Drygaste Och Oskönaste Tjej; "jag skulle kunna köra över er.. men det gör jag ju inte" säger hon till mig å natta.. jaHAA MEN TACK DÅÅÅÅ, Schyysst å ödmjuk är du...
4. Har gått på LARM idag å ätit gratis fika, godis, tagit gratis pennor. MmmM. 
5. Ska på Villevalla å äta å spela spel idag, wihow.
6 Är "ledig" imorgon och tordag! Ska hinna med MASSA. eller ska hinna plugga. Sen inga vidare planer...
xoxoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0