och här börjar min karriär som uska

den 13 februari börjar jag jobba på avdelning 55 på st göran fram till midsommar då jag kommer börja jobba på HIA istället fram till september. och sen mina kära vänner hoppas jag på att dom ger mig ett fast jobb. om jag nu inte får för mig något annat vill säga.
det var nog den lättaste intervjun jag varit på i alla fall. dom berättade om avdelningen och allt runtomkring i 40 min för att sedan fråga 3 fårgor om mig själv. eftersom dom redan hade bestämt sig för att anställa mig fanns det liksom inte så mycket att säga från min sida. jag visade mina betyg och min blivande chef blev imponerad! hon verkar förövrigt riktigt bra!
hur som helst är jag mycket glad över det här eftersom alla mina lärare plus dom jag jobbar med nu har berättat för mig hur svårt det är att få jobb på sjukhus som undersköterska, men skam den som ger sig!!!!!
eller jag gjorde bara jävligt bra ifrån mig på praktiken.

efter detta väldigt givande möte så ringde jag kim för att äta lunch. det blev sushi och jag måste verkligen lära mig att äta med pinnar. skäms lite..
sen åkte jag hem till malin för att hjälpa henne sätta ihop en byrå, det tog sin lilla tid men fint blev det ju. sen åt vi mat, kollade på bilder från i somras och hängde även lite med gustav. 

så, nu vet vi vad som hände den 10 januari 2012.

Kommentarer
Postat av: abdi

DU ÄR GRYM!!

2012-01-11 @ 10:30:25
Postat av: Cissela

håller med ovanstående talare. skrivare.

2012-01-11 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0