mycket bloggande i dessa dagar?

tänkte cykla till Ikea (3 km). men det snöar för första gången i år typ? så jävla tråkigt. gah. kanske vågar mig ut på vägarna ändå... ..


jag är förövrigt väldigt sugen på Sushi efter att ha ätit det igår? Godaste sushin jag ätit! och jag som eg. inte gillar Sushi så mycket.
sitter och funderar över livet lite. typ över mitt liv, fast inte i så dramatisk anda direkt. mer över att jag fan inte har några hobbyn eller nåt. känner mig lagom tråkig? vad fan gillar jag, liksom? vilka jävla söndags-funderingar! och om jag säger musik.. vafan, vem gillar INTE musik? och så följdfrågan; Vilken musik? Typ ALLT? Just nu lyssnar jag helst på; Elton John - Rocket man, Lil Wayne - How to love och The naked and famous - young blood. Vad går det under för kategori? Känns ju jävligt blandat.. eh..
jag vet fan inte själv varför jag skriver det här.. har nog bara väldigt tråkigt just nu.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0