l i f e g o e s o n .

dagarna går och är rätt.. inte tråkiga.. men inte roliga heller. väldigt vardagliga? Igår var jag i skolan på första föreläsningen. vår föreläsare är väldigt bra, känns fint. vi är så himla många i klassen! Dubbelt från förra terminen. efter skolan satt jag kvar lite..... svårt att slita mig...ehhj........ 
sen åkte jag bara hem och slappade...... kul....... vid sju cyklade jag till Jesper och Oskar å natta å maggan sen kollade vi på musikalen Hair. Rolig, men fan vilket slut! :'( lite ledsna som vi var piggade vi upp oss med i en annan del av köping-klipp på utube. hehe.
idag sov jag ut (till 9) å sen SKOLAN! jag anna maggan å jeppe tänket plugga. gick riktigt bra. men mest blev det kanske snack om annat.... oj då. kom hem vid halv sju å var väldigt trött å zzzeg.
imorgon är det torsdag. det vet vi väl alla vad det betyder? Pannkakor! föreläsning, plugga och sen pannkakor. hur bra som helst!

på fredag är jag ledig. ska kanske se till att läsa lite.. å sen fixa FINT eftersom jag ska ha inflyttningsfest följt av flamman! kan liksom inte bli dåligt!
xoxoxoxoooooxxxxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0