i really see you upside down, but my brain knows better.

packade inte upp ett endaste dugg förrän alldeles precis. har fortfarande en resväska kvar... zzzz. istället så ringde jag robert, han kom hit. vi blev upphämtade av oskar och calle. sen åkte vi för att välkomna olle till linkan. adam och atto hade bilat ner honom, så vi hängde lite med dom också. sen hängde vi i min lilla lägenhet (minsta jag bott i!). tycker sånt är skoj å mysigt å så. sen var det handboll så då gick vi till calle istället å jackan lagade varm smörgåstårta till oss alla (faktist gott). jah. sen skulle dom spela fifa. då kände jag att det kanske är bäst om jag får lite ordning på lägenheten istället för att titta på... eh. så nu ligger jag här... känns..ensamt. men bra. jag gillar att vara ensam ibland. på mina egna villkor. ,mmm. imorgon är det fredag! älskar fredagar även fast jag själv varit ledig några dagar nu.. jag hoppas på att få åka till Tornby. å sen hoppas jag på Flamman. får inte bli för full eftersom det inte riktigt är läge att bli asbakis på lördag. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0