hola

Precis hemkommen från Villevalla. Mitt första besök där! Himla mysigt ställe. Det är en liiiiten villa med några bord, fårk anske plats högst 20 matgäster där, sen ett soffbord där man kan sitta å dricka öl. det är ett ölställe! Dom har MASSA öl, blev lite imponerad. Så vi åt lite mat (dom har alltid en dagens å sen typ fajitas/tacos. Idag var det pasta med kyckling å annat. goooott!). sen beställde jag någon öl! sa att jag ville ha en god. inte för bitter å inte för söt. så då fick jag det. den vad GOD! En av de godaste jag druckit, vet dock inte alls vad den hette. Sen spelade vi spel; med andra ord! Mitt favvo. Älskar. vi spelade 2 ggr å jag å Anna vann 1 av dom. sen spelade vi ett spel som hette typ Tjejerna mot Killarna. Sämsta spelet någonsin. Då var jag natta å anna på ett lag å sen Jeppe Ogge å Emil på ett annat... å killarna fick "tjejfrågor" tex "hur många grader ska det vara i ugnen när man gräddar bullar?" (250 grader tydligen) å vi tjejer vi "killfrågor" typ om bilar å sånt. YÄÄÄH! vi slutade spela efter ett tag..det blev lite löjligt. har skrattat så mycket ikväll att jag nu har typ magrutor (okejdå, inte alls.. ölen å pastan vägde visst upp det).
Älskar när jeppe skulle förklara ordet Bamse; "En sån vill man krama". åhsåsöt.

Tisdagar är inte så dåliga ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0