första dagen på 2012

hade så himla kul igår, men det skriver jag nog om imorgon istället. idag är jag Bakfull...
kom hem vid 10-11 idag och då hade vi fortfarande inte gått och lagt oss. sen sov jag till ett. åt lite av en ugnspizza. kollade lite på kill bill 2. försökte sova igen men vaknade bara hela tiden och mådde så sjukt illa. gick upp och gick en promenad med Figge och nu sitter jag här. Det är kalle och chokladfabriken på teve. den är lite kul så där. men det var inte så länge sen jag såg den. är.så.himla.trött. ska duscha snart för imorgon måste jag upp tidigt. ska jobba heeeela veckan (Utom fredag så klart eftersom det är en sån där spec.dag.. ska istället gå på disney on ice med Oliver och Cornelia). 


vill sova!!! borde typ äta men är inte alls sugen eller hungri. bara extremt sugen på coca cola... har man ju ingen.. får bli vatten... ku.kk,,,,,,
xoxoooxoxo.
(TROR ATT 2012 BLIR SVINBRA, som alla andra också tror hoppas jag. Vore så himla trist att tro att året ska bli tråkigt och dåligt? Så.. 2012. Nu har jag stora förväntningar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0