en måndag i januari.

hej hej hej. sen sist jag skrev här har jag bytt ut sthlm till linkan. tror att det bara är det. hade en väldigt rolig utgång i fredags; påbörjades på Marion´s Gastro Diner sen till Anglais vidare till Olearys promenad till Olssons Skor, Anchor (note to myself att aldrig mer gå dit, haha) avslutningsvis Patricia! Mådde lagom dåligt på lördagen då det var dags att åka tåg till Link. älskar att åka tåg bakfull.. yes.... orkade inte göra mycket alls utan satt å drack cola medan dom andra drack rödvin, kände mig rolig. efter det har jag känt mig allmänt seg. igår blev det mest soffan och film (såg Frida, den var väldigt bra! se den! handlar om Frida Kahlo). Idag var jag i skolan i två timmar men åkte sen hem. kollade på breaking dawn. SÅ JÄVLA DÅLIG. haha. vilket skämt till film!! jaja.. måste nu plugga lite nu... :( :( inte alls sugen.. xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0