en dröm ger åt tanken vingar,

den här veckan har jag alltså jobbat. har varit så väldigt mysigt att mysa med alla barn igen. har även varit väldigt trött. INTE van vid att gå upp halv sju.. måndag och tisdag spenderades således på jobbet å sen hemma. för trött för allt. I onsdags hade kroppen vant sig lite dock så då blev det bio med Lunkan Adela och Max. vi såg på Simon och ekarna. bra film! efter bion gick jag lunkan och max till Limerick. dom drack öl och jag tittade på. No bakfylla på jobbet igen... hehe. igår åkte jag hem till familjen i stuvsta för att mysa lite och sov även över eftersom att vi idag skulle gå på Disney on ice. Det var fint, Prinsessor och hjältar. Nu ska jag snart fixa till mig och äta mat (obligatorisk fredags-tacos!!). Sen blir det BOWLING, öl och utgång. TREVLIGT! imorgon åker jag "hem" till Linköping igen. OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0