den här helgen;

fredagen var förfest och flamman. alltid kul på flamman! stod inne och var DJ-hjälp ett bra tag också med Rickard. hoppas han gillade det....... eh.
igår var en trött lördag. orkade mig varje fall upp för att hämta chips och dip. sen kom Anna och räddade mig och vi åkte till Tornby å handlade Tacos. Maggan och Natta kom och åt. vi kollade på the descandants. inte så bra film. mest...konstig?
idag tog jag mig till stan och mötte upp Anna och Svante. vissa par bara gillar man väldigt mycket, eller hur? Såna som man inte känner sig som ett tredje hjul med och som är roliga och fina med varandra också. så. vi gick promenix vid Stångån och sen Kaffe i tornet. Fint där! Sen var vi hungriga och då blev det pizza... värt det! 
Nu är jag sjukligt trött. Funderar på att typ..lägga mig och kolla på nåt tråkigt och somna. zzz. ärjöfaktisktendagimorgonocksåååååååå. har föreläsning 15-17 imorn. vilken BRA tid.. ehhhhhhhhhh. segt.
Fin helg helt enkelt! Den här veckan kommer bli bra. Har inplanerat ett Villevalla-besök och så är det VSR på lördag. Pulkåketävling med fest på NH sen! Kan bli kul. Annars ska jag nog mest plögga.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0