big bad wolf,

Hade en så jävla fin fredag. Började hemma hos Calle med rödvin och vänner. Blev glad att få träffa Frida igen. Sen blev det bästa Flamman. Framför oss i kön stod en kille jag hånglade med på P&L för typ... JÄVLA länge sen (Vill inte skriva hur länge, låter så gammal då.. hhehehe). Nä men det var ju kul. minns inte vad han heter eller nåt, men tror vi kallade honom Köping. Ja. Sen satt vi och pratade över en hel del öl, som det sig bör. Sen sprang jag in i min gamla vän Richard också. så himla skoj! Så då blev det en hel del dans sen. finelifinfint. Vaknade vid nio idag. så kul att inte kunna sova när man druckigt.. nu ska jag duscha och göra mig...eh...fin. ska försöka sminka över min bakishet. Brukar fan inte funka. Så. ikväll ska jag äta GODIS OCH DRICKA TE OCH KOLLA PÅ FILM:................... xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0