Andra dagen på detta fantastiska år 2012

Jag är också precis lika nöjd som Cissi över nyårsafton hos oliver! Jag hade mycket roligt men har nu i efterhand tänkt över min alkoholkonsumtion. Hur som helst hade jag mycket mycket roligt ända fram till halv 10 då jag insåg att jag var tvungen att åka hem.
Förstår dock inte hur trion + Olle höll så jävla länge??!? Sjukt.

Mådde så himla dåligt igår, sov HELA dagen för att sedan få sån jävla ångest. Den gick dock över imorse när jag insåg att det inte är superjobbigt att jobba.
Helt okej dag ändå som avslutas med tv och häng i soffan.

Tack för ett bra 2011! Och nu är det dags för ett nytt år med nya möjligheter!!

Pusssss!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0