weekend wars

fredagen tog jag det bara lugnt hos Maggan med Natta också. Maggan har flyttat in i korre i nya irret precis. Mysig å fin korridor! Blev sugen på att själv bo i korre då... heee. vi åt allt man kan äta typ och kollade på Brides Maids.
lördagen kom och jag Anna och Natta åkte till Vallaskogen och kollade på "pulka-tävling". Chalmers kommer hit också å sen tävlar dom för fullt alla lag. bygger sina egna "pulkor" och åker fulla och galna. Va skoj att kolla och blev taggad inför kvällen! Sen åkte vi till staden och gick på Babetts och fikade. Mmmm. Hämtade min fina ugn också, ska bara laga ugnsmat nu....
Sen blev det förfest i Maggans korridor, himla kul blev det! Massa skitsnack och vin öl shots... taxi till Kårallen och sen in och dansa. Minns att jag såg lite av Melody Club. Säkert..bra. Men en väldigt rolig kväll, har ofta skoj på Kårallen! 

Igår var jag mest bakfull och tog det lugnt. Robban natta maggan å elin kom hit å vi lagade semlorrrr, världens godaste. mmm.
Har insett att jag verkligen måste börja ta MER KORT! har 2 bilder från i helgen, å dom är astråkiga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0