we are gonna be friends,

Hej hej hej.
Duggan igår gick bra! Man fick rätta den själv direkt efteråt..  och så fick vi en ny uppgift så det var bara att gå direkt från duggan till bibblan... Fast.. där var jag ju inte alls duktig. Så gick till Torsdagskröket i baljan istället. Såg massa roliga människor... hehe.
Sen cyklade jag och Robert hem till honom och jag fick MAAT! Älskar när folk vill göda mig (Eller.. okej jag tvingar dom att göda mig).
Idag har jag gruppat & det gick helt okej.. sen var jag tröttare än alla i världen men åkte hem å tvättade och städade!!!!!!!!!!!!! Duktig. 

Å ikväll har jag varit med Skatt och ätit fruktsallad å glass å kollat på en film (den var bra) lyssnat lite på musik å sen kollat på youtube. Nu är jag så himla himla hiiimla trött.. Sova å slippa vakna tidigt imorn, bäst!


oxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0