åren går in i varann och jag inser att tiden är kort

Igår vaknade jag upp till snökaos! det var mycket trevligt att jag var ledig och inte behövde ta mig till jobbet. jag städade hela lägenheten, tog typ hela dagen och sen åkte jag hem till Lisa för att bli upphämtade av Emma. dock var det svinmycket köer så jag och Lisa åkte till söder, tog en öl, köpte vin och sen kom äntligen Emma!
käkade kebab till middag och en massa rödvin på det.
kollade på bilder på oss och vi var mycket mycket mycket fina! jävlar vad söta vi var. det är vi ju nu också, fast på ett annat sätt.
och sen kom Ante, Frey, Lars och Niklas. det var ju liksom tiotusen år sedan vi träffade dom. kändes konstigt att man inte vet någonting om dom, men så blir det ju med åren.

jag skulle egentligen ätit middag och kollat på melodifestivalen med malin ikväll, men hon ringde nyss och var jätteledsen pga jävla Gustav! herregud vad han velar. han har ju tydligen jävligt svårt för att bestämma sig för vad han vill. han verkar inte inse hur mycket han sårar henne varje gång..
så nu ska jag i alla fall sitta hemma själv en lördagkväll. inte superjättekul men man måste ha tråkigt ibland också för att uppskatta det roliga.. hehe

jag ska nog handla lite mat nu. det kan ju behövas när man blir hungrig liksom!
pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0