vår12 eller

jag blev så lycklig när jag vaknade imorse och tittade ut genom fönstret och såg solen skina på grusig asfalt! det var så fantastiskt att jag satte på mig converse och skinnjacka på väg till jobbet.
nu har jag varit så där himla glad ända sen i fredags (alltså sådär vårglad liksom) och hoppas att det ska hålla i sig ett himla bra tag.

blir förövrigt rädd när jag tänker på att jag har ett "viktigt" jobb. alltså herregud. lilla jag ska ta hand om sjuka patienter, undrar ibland vad fan jag gett mig in på. kommer typ glömma hälften av vad jag ska göra på dagarna. på måndag är det tänkt att jag ska jobba själv och jag har 2 pass kvar på min inskolning, inskolningen är alltså klar på fredag!! som tur är jobbar jag med väldigt snälla människor.
men sen ska jag liksom upp på HIA för ännu mer inskolning inför sommaren. åh.

kan någon svara på när jag ska ha semester i sommar? jag är sämst på att bestämma sånt i så lång tid i förväg. jag vill liksom ta ledigt när jag känner för det (eh ja, jag har glidit runt dom senaste somrarna)..




ps. nu när jag har lunkans kamera igen så kanske, kanske det kommer mer bilder ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0