jag har inte berättat allt om mitt nya jobb än så jag kommer fortsätta tills jag sagt allt..

idag tog jag mig faktiskt till jobbet, kände att 2 sjukdagar fick räcka faktiskt. man jobbar ju i team på mitt jobb och idag var vi fan ett bra jävla team måste jag säga! unga uskor och manliga ssk! så det ska va jö.
vi fick semlor idag på jobbet men jag orkade liksom inte äta när jag kom tillbaka från min utbilning jag var på idag.. jag ångrar det lite nu faktiskt. sugen på semmmmmmmla.
imorgon ska jag på EKG/arytmi utbildning. jag vet redan hur man tar EKG.. så jag förstår inte varför jag ska på utbildning för? har förövrigt fått en bok som heter EKG någonting som min chef tyckte jag skulle läsa. kommer ju fan inte fatta nånting, jag behöver ju inte ritkigt veta vad alla olika vågor betyder.
fast eftersom jag bestämt att jag en vacker dag ska bli ssk så kanske det e lika bra att lära sig lite extra redan nu.
kom hem från jobbet och kände mig kladdig. hur fan blir man kladdig? spritar mina armar så mycket att dom blir kladdiga kanske.

imorgon jobbar man då, jobbar lite på torsdag, sen ska jag hem och städa, packa etc etc.. för att på fredagen ÅKA TILL LINKÖPING MED LISA!!!!!!!!!! (taggad) jag vill ju jättegärna åka tåg, men bussen är ju liksom 100 gånger billigare typ. fast alltså veolia är ju ett måste när man ska till linköping.

Dom gångerna jag pratat med mina chefer (japp jag har 3 st) så säger dom alltid nåt himla bra/roligt/spännande och idag kom en av dom och ville att jag skulle säga till när jag vill ha semester i sommar. men änligen får jag betald semester. har fan väntat i flera år på det här fantastiska tillfället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0