livet den 14 feb

idag har jag j o b b a t. så ni vet.
det var kaos fram till lunch och det var ju sådär va. men jag jobbar ju tydligen med värsta grymma människorna som löser alla problem som uppstår! och det är ju nice.
fick lite godis av cheferna och ett peptalk när vi slutade. har alltså aldrig haft så bra chefer som jag har nu.
sen har jag suttit i soffan hela kvällen, orkar liksom inte göra någonting.

MEN snart är det helg igen och då är jag ledig igen ju! tacos och inflyttningsfest tror jag väl att det blir, om jag nu inte får för mig något annat vill säga.

puss <3 (förresten, lite irosniskt ändå att operera in en pacemaker på alla hjärtans dag.. heheehe)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0