stunder som den här

jag trodde imorse att jag typ skulle dö när jag var på väg till jobbet. för det första så började jag kl 7 och jag visste att jag skulle få ett jobbigt kort (det kallas kort, liksom vilka man går till och så va) så jag var ganska less redan innan jag ens kommit fram.
Men när jag väl kom till jobbet så visade det sig att vi var 3 styckna som började 7, alltså behövde jag knappt göra någonting. mycket trevligt! sen när jag väl såg att jag fått kort 5 så ville jag typ dö. det är alltså ett ganska jobbigt kort. alla som personerna tillsammans blir väldigt krävande och speciellt för mig som knappt varit hos dom personerna förut. en av dom har en väldigt långt framskriden tjocktarmscancer. hon är väldigt smal, kan inte gå, har börjat få svårt att prata, har urinkateter, stomipåse och har ingen lust till någonting eftersom allting gör ont och hon vet att hon aldrig aldrig kommer bli frisk.
det är alltså ganska mycket att göra hemma hos henne och man behöver hjälpa henne väldigt mycket, men det gick superbra hela dagen och hon var nöjd (faktiskt det som är huvudsaken).
sen att dom andra är helt dementa och inte kommer ihåg någonting är en annan sak. allt tar extra lång tid hela tiden, men jag lyckades ändå vara klar med allting hela 20 min INNAN jag slutade. och jag som hade varit jävligt less på morgonmötet.. hehehe

några andra mycket bra saker:
- fick på mig mina jeans från 2004.
- hade mina adidasskor med fjärilsmönster (sket i snön bah)
- prickade in både bussar och tunnelbana så jävla sjukt bra.
- fick min mens (ja jag ska va lite mer noga med sånt där preventivmedel kanske)
- såg första avsnittet på californication säsong 5 (tuuur att fredrik berättade det för mig, inte kul att ingen annan berättat detta dock)
- tog HELG idag istället för imorgon
- 11 dagar kvar tills jag börjar på 55an på st göran (ni ska ba veta hur nöjd jag är)
- linköping -> cissi
- göteborg nästa helg

och så tänkte jag tatuera in detta:


tack o hej.

Kommentarer
Postat av: cc

haha kanske konstiga tatueringen?

2012-02-03 @ 12:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0