spana åt vänster, kolla åt höger å gör det en gång till. går det upp eller ner eller fram eller bak eller står det alldeles still?

SNART HELG. håll uuuuut! imorgon har jag bara dugga & introduktion till en uppgift. Sen tar jag nog helg. Firar kanske det med Torsdagskrök i baljan och sen utgång. vem vet? fredagen ska jag försöka mig på att tvätta och göra andra tråkiga nödvändiga ting. Lördag är det Afterski. Mmmmm..... men just nu.. HÅÅÅLL UUUUT! Plugga eller kolla på teve? det sista tror jag.
OKEJ. det är 10 meter snö och så ute.. men nu vill jag ha sommar! Så rullar ner rullgardinerna (persienerna, men lät inte lika bra) och lyssnar på Peps Blodsband - upp eller ner. BRA sommarlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0