oh no god damn i missed the last tram. i killed the party again.

okej. det slutade snöa förut. men. det började regna istället. Inte alls bättre... Zzämst. nu är det dock uppehåll tror jag?
jaja. Mötte en granne (?) i trappuppgången förut. Jag skulle bara springa upp och hämta någonting och han var väl på G ut eller någonting liknande.. Men han typ stannar och STIRRAR på mig så säger han "Och vad är du för märklig tjej då?" Jag ba.. ehhhh hjäälp "vad sa du??" "Vad är du för märklig tjej då, sa jag?" "Jag är jag" svarar jag och springer in till mig själv.. HJÄLP alltså vilket jävla Reeeet? nu är jag rädd. buhu.
nej. ska ta tag i mig själv.. Pöss! Trevlig Lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0