OCH ALLT SOM ÄR BRA MED MIG HAR JAG FÖRMÅGAN ATT GLÖMMA BORT.

Satt på stadsbiblo och hade en oeffektiv plugg-session med Anna igår. Blev mest prat om livet och lite om organisationer.. rätt dåligt.
sen åkte jag hem och slänge i mig mat å cyklade till Villevalla. det är SÅ JÄVULSKT KALLT ATT CYKLA i 12 minus... man dör kallhetsdöden varje gång. buhu.
på Villevalla jobbade både Johan och Natta. Elin satt där å vi pratade och softade. Sen kom Robban Olle Oskar Oliver Calle och Frida. Så spelade vi spel hela kvällen. Älskar att spela spel! Världens roligaste är det. Mmm.
blah, har en dum svacka nu. Har verkligen glömt allt som är bra med mig.. Varför är det så lätt att vara elak mot sig själv och tänka dumma saker?
zozozo

Kommentarer
Postat av: Ida

Du e fin!

2012-02-03 @ 22:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0