NWA.

jag är så sjukt trött igår. anledningen är: åkte till Ryd vid halv 8 och gick på en väldigt trevlig förfest! drack rödvin och goooood drink (oboy med mintu,..MMmm!) och öl. och hade det allmänt jättemysigt och skoj! Vid halv ett tog vi oss till NH och afterski. Var väldigt Afterskiigt. Vissa gick omkring med skidkläder etc å på ena dansgolvet stod ett band och körde cover-låtar, å sen spelade DJ:n riktiga afterski-låtar (på 90-tals pop, rock, hoffmaestro.. nivet). Sjukt kul. Träffade massa roliga människor också, tex Oskar och Martin. hehe. Ja... Idag har jag myst, kollat på film och sovit. helt ok söndag..
nu måste jag snart göra någonting tror jag.... tröttheten är olidlig..

vill ha chips till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0