men så festligt

jag ska möta lisa om 2 timmar så jag ska snart börja packa tror jag nog. jag var så sjukligt trött igår när jag kom hem från lunkan, somnade liksom kl 22. hård vecka med sjukdom och jobbbbb.
ångrar mig inte speciellt mycket över att jag inte gick på personalfesten igår, men jag är fan sjukligt nyfiken på allt skvaller! hoppas dom delar med sig på måndag. även fast jag inte vet vilka alla är så är det ju ändå sjukt kul poch få veta vem som gick hem med vem (det händer tydligen sjukligt ofta på st göran).
som tur e kommer det ju en till fest redan i maj, den stora sjukhusfesten. hehehehe
nog om detta! Snart blir det LINKÖPING.

och idag är det första löningen sen i augusti och öven första lönen som undersköterska! tjoho! det ska firas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0