"jag har blommor i mitt hår som bara jag kan se"

Seminariet idag gick bra! Vi fick lite feedback som vi fixade till lite snabbt (3-4 timmar är tydligen lite snabbt??) (och allt är inte helt klart än..)
Det är så utomordentligt fint väder och jag blir SÅ GLAD! så åkte ner till stan med Natta. Hämtade ut skor, gick och kollade i lite affärer och köpte 2 flaskor vin och en flaska cava (FREDAG IMORGON!).
Nu väntar jag på Anna och en madrass!
fan vad jag är en VÄDER-människa. Jag är så GLAD nu på ett sådär LYCKLIGT sätt.. ! Och allting känns.. lätt! Sen kommer Ida och Lisa imorgon, tur för mig och alla runtom eftersom jag tjatat å tjatat om det! hehe.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0